spacer

spacer

dactari support full

spacer

Bob ronde foto2

Bob van der Heijden

spacer

Contact

Contact
088 - 0321 880
Email
info@dactarisupport.nl

Dactari Support Modules

In één oogopslag zien hoe klanten uw service ervaren!

Dactari DierenartsenRadar is een enquête tool waarmee u de ervaring van uw klanten kunt meten én om kan zetten in concrete acties. Zo worden aandachtspunten zichtbaar en kunt u de klantervaring in uw praktijk verbeteren. Aan de hand van concrete feedback kunt u het team adviseren bij een negatieve ervaring of complimenteren en motiveren bij positieve ervaringen. Naast een uniek en constructief inzicht in de ervaring van uw klant, versterkt het ook de band met de klant doordat u ze met het vragen om feedback betrekt bij de praktijk.

Met de DierenartsenRadar ziet u in één oogopslag hoe klanten uw service ervaren. Alle klantverhalen verschijnen op het Storyboard:

DierenartsenRadar storyboard

Aan de slag met een basispakket

Afhankelijk van uw wensen kiest u voor één van de twee basispakketten van DierenartsenRadar. Zo brengt u doelgericht de ervaring van uw klanten in beeld. Met uw basispakket heeft u direct toegang tot uw eigen Dierenartsenradar, ingericht voor uw praktijk en uw medewerkers.

Basispakket 1. Klachten

Een klacht is een uiting van een klant met een negatieve ervaring. Iedere praktijk behoort een klachtenprocedure te hebben en Dactari maakt dit op eenvoudige wijze mogelijk. Gebruik DierenartsenRadar om klachten in beeld te krijgen en ontvang een voorbewerkte klachtenprocedure voor uw praktijk.

“Onderzoek de ervaring aan de balie of met de dierenarts.”

Basispakket 2. Rapportcijfer en NPS

Basispakket 2 bestaat uit basispakket 1 met de extra functionaliteiten rapportcijfer en NPS.
Via e-mail of een link op uw website kunt u klanten vragen een korte vragenlijst  in te vullen. De antwoorden zijn van invloed op uw Net Promotor Score (NPS) en het rapportcijfer van de praktijk of kliniek. Op het Storyboard vindt u deze scores terug met daarnaast de gemiddelde score van de aangesloten dierenartsenpraktijken.

Uitbreidingen op het basispakket 

Uitbreiding: Dierenarts
Met de vragenlijst “Dierenarts” gaat u specifiek op zoek naar de ervaring van uw klanten met de dierenartsen in de praktijk of kliniek. Hoe ervaart de klant de communicatie met de dierenarts, de omgang met het dier of het overleg over onderzoek en therapie. Wat gaat hierin goed en wat kan er beter?

Uitbreiding: Balie
Met de vragenlijst “Balie” gaat u specifiek op zoek naar de ervaring van uw klanten met de balie in de praktijk. Hoe ervaart de klant het eerste contact bij binnenkomst, de eventuele wachttijd en het verblijf in de wachtkamer? De ontvangst zet de toon voor het verdere bezoek, om deze reden is het van belang om inzicht te krijgen in wat er goed gaat en wat er verbeterd kan worden.

Uitbreiding: Spoed, Ervaring met de praktijk, Telefoon enzovoort
Het aantal uitbreidingen wordt steeds verder uitgebreid zodat u een gedetailleerd inzicht krijgt in een onderwerp naar keuze. 

Heeft u interesse in Dactari DierenartsenRadar? Vul dan onderstaand formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

 

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Geef een geldig e-mailadres op
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Beveiliging
Ongeldige invoer