Nascholing
Samen leren, goed geregeld.
Heel veel klanten zijn lief, leuk en aardig. Maar tjonge jonge, er zitten af en toe ook een paar veeleisende of onredelijke types tussen. Je zou ze het liefst achter het behang plakken.
Hoe voer je nou zo’n lastig klantgesprek: als je weerstand voelt, als er iets niet goed is gegaan, of als er gedoe is over de rekening? En wat doe je met een klacht of een slechte review? Uitdagingen genoeg.
En dan zijn er ook nog je collega’s: samenwerken in een dierenartsenpraktijk is topsport. Goede afspraken en fijne communicatie zijn daarbij onmisbaar. Wat doe je als het niet lekker loopt, of als je collega zich niet aan de afspraken houdt? Hoe bespreek je dat?
St Anna Advies geeft al meer dan 15 jaar training en advies over communicatie in de veterinaire sector. Interactief, praktisch, met humor en met tips die direct toepasbaar zijn. Zij delen hun ervaringen graag met jou en je collega’s door als expert aan te sluiten bij een bijeenkomst van jullie IOD-groep. Je groep kan hiervoor de plusmodule A2 of B2 afnemen: https://dactari.nl/tarieven.
Interesse? Meld dit bij Marlies via jullie IOD-begeleider of neem direct contact op. Wij zorgen in overleg met St. Anna advies voor een datum en tijdstip.