Nascholing
Samen leren, goed geregeld.
Maar hoe weet je écht hoe jouw medewerkers en klanten zich voelen?
Met de onderzoeken van Feeddex krijg je helder inzicht en concrete verbeterpunten. Een laagdrempelige manier om zowel de werkbeleving binnen je team als de ervaring van je klanten in kaart te brengen.
Je kunt kiezen voor een individuele aanpak, waarbij jouw praktijk op elk gewenst moment kan starten. De resultaten worden overzichtelijk verwerkt in een dashboard en er is een helpdesk beschikbaar voor ondersteuning.
Wil je liever leren van en met andere praktijken? Dan is een groepsaanpak mogelijk, waarbij meerdere praktijken tegelijkertijd deelnemen. Dit biedt niet alleen inzicht in de eigen praktijk, maar ook waardevolle kennisdeling en inspiratie door gezamenlijke opstartsessies en evaluatieworkshops.
Welke aanpak je ook kiest, Feeddex begeleidt het volledige traject en zorgt ervoor dat je de inzichten krijgt die je nodig hebt om je praktijk verder te verbeteren.
Claire Schmitz, Client Service Manager Feeddex
Wil je duurzame klanttevredenheid bereiken? Dan begint dat met tevreden medewerkers. Het MedewerkerTevredenheidsOnderzoek (MTO) helpt je praktijk inzicht te krijgen in vijf belangrijke aspecten voor medewerkerstevredenheid:
De resultaten worden anoniem verwerkt en overzichtelijk gepresenteerd in een gebruiksvriendelijk dashboard.
Wat levert MTO jouw praktijk op?
Wil je inzicht in hoe klanten jouw praktijk ervaren? Met het KlantTevredenheidsOnderzoek (KTO) krijg je betrouwbare feedback op alle cruciale punten. Ontdek wat klanten waarderen en waar ze tegenaan lopen. Identificeer gerichte verbeterpunten.
Wat levert KTO jouw praktijk op?
Zowel bij medewerkers – als het klanttevredenheidsonderzoek worden de vragenlijsten per e-mail verstuurd. Feeddex neemt de volledige uitvoering uit handen. Zo heb jij er geen extra werk aan, maar wél de inzichten die je nodig hebt om te verbeteren.
Dankzij de dierenartsprakijken benchmark zie je bovendien direct hoe jouw praktijk scoort ten opzichte van anderen. Makkelijk, inzichtelijk en doeltreffend! Wil je weten hoe klanten en medewerkers jouw praktijk écht ervaren? Neem contact op met Feeddex
Het onderzoek gaf ons helder inzicht in waar we staan, wat goed gaat en waar verbeterpunten liggen – allemaal overzichtelijk weergegeven in een dashboard. Heel nuttig was de groepsaanpak waardoor wij ervaringen en benchmarks konden delen. We sloten af met een workshop die ons hielp de conclusies te vertalen naar prioriteiten voor verbetering en wat we kunnen doen om die punten te verbeteren.
Pieter van Iren, Dierenartsenpraktijk Vers Gras.