Nascholing

Samen leren, goed geregeld.

Registratie

Het online platform voor het bijhouden van jouw ontwikkelingsactiviteiten en jouw kwaliteitsregister.

Ondersteuning voor praktijken

Pasklare oplossingen voor een soepel draaiende praktijk.

Accreditatie

Organiseer je nascholing? Wij helpen je met de accreditatie.

Persoonlijke ondersteuning

Samen werken aan je persoonlijke uitdagingen.

Ons Dactari Fonds

Je zal het maar hebben: een goed idee dat niet te financieren is. Wij helpen je.

Over de organisatie

Maak kennis met ons en leer meer over onze missie, visie en waarden.

Commissies

Wij laten ons adviseren door de Commissie van Advies en de Investeringsadviescommissie.

Sponsoring & ondersteuning

Maatschappelijk verantwoord ondernemen, onder andere door mooie initiatieven te ondersteunen.

Lidmaatschap

Ben jij praktiserend dierenarts? Of student diergeneeskunde?
Word kosteloos lid van onze coöperatie!

Vacatures

Kom jij binnenkort ons team versterken?

Tevredenheids­onderzoek voor medewerkers en klanten speciaal voor de dierenartsenpraktijk

Een tevreden team en tevreden klanten, dat is waar het in iedere praktijk om draait.

Maar hoe weet je écht hoe jouw medewerkers en klanten zich voelen?

Met de onderzoeken van Feeddex krijg je helder inzicht en concrete verbeterpunten. Een laagdrempelige manier om zowel de werkbeleving binnen je team als de ervaring van je klanten in kaart te brengen.

Je kunt kiezen voor een individuele aanpak, waarbij jouw praktijk op elk gewenst moment kan starten. De resultaten worden overzichtelijk verwerkt in een dashboard en er is een helpdesk beschikbaar voor ondersteuning.

Wil je liever leren van en met andere praktijken? Dan is een groepsaanpak mogelijk, waarbij meerdere praktijken tegelijkertijd deelnemen. Dit biedt niet alleen inzicht in de eigen praktijk, maar ook waardevolle kennisdeling en inspiratie door gezamenlijke opstartsessies en evaluatieworkshops.

Duurzame klanttevredenheid begint bij tevreden medewerkers

Wil je duurzame klanttevredenheid bereiken? Dan begint dat met tevreden medewerkers. Het MedewerkerTevredenheidsOnderzoek (MTO) helpt je praktijk inzicht te krijgen in vijf belangrijke aspecten voor medewerkerstevredenheid:

  • Het werk zelf
  • De samenwerking binnen het team
  • De leidinggevende
  • De arbeidsvoorwaarden
  • De organisatie als geheel.

De resultaten worden anoniem verwerkt en overzichtelijk gepresenteerd in een gebruiksvriendelijk dashboard.

Wat levert MTO jouw praktijk op?

  • Inzicht in medewerkersbeleving
  • Signaleren van verbeterpunten
  • Versterken van werkplezier en motivatie
  • Verminderen van verloop en ziekteverzuim

Klanttevredenheid inzichtelijk maken

Wil je inzicht in hoe klanten jouw praktijk ervaren? Met het KlantTevredenheidsOnderzoek (KTO) krijg je betrouwbare feedback op alle cruciale punten. Ontdek wat klanten waarderen en waar ze tegenaan lopen. Identificeer gerichte verbeterpunten.

Wat levert KTO jouw praktijk op?

  • Inzicht in klantbeleving
  • Gerichte verbeterpunten
  • Versterken van loyaliteit bij klanten (zodat ze langer blijven en praktijk aanbevelen)
  • Creëren voor concurrentievoordeel
  • Motiveren van medewerkers (positieve feedback motiveert, verbeterpunten helpt hen gerichter te werken
  • Inzicht in zowel klant- als medewerkerstevredenheid
  • Directe verbeterpunten om de ervaring binnen de praktijk te optimaliseren
  • Een overzichtelijk online dashboard met alle resultaten
  • Ondersteuning via de helpdesk – telefonisch, per chat of mail

Werkwijze

Zowel bij medewerkers – als het klanttevredenheidsonderzoek worden de vragenlijsten per e-mail verstuurd. Feeddex neemt de volledige uitvoering uit handen. Zo heb jij er geen extra werk aan, maar wél de inzichten die je nodig hebt om te verbeteren.

Dankzij de dierenartsprakijken benchmark zie je bovendien direct hoe jouw praktijk scoort ten opzichte van anderen. Makkelijk, inzichtelijk en doeltreffend! Wil je weten hoe klanten en medewerkers jouw praktijk écht ervaren? Neem contact op met Feeddex