Nascholing
Samen leren, goed geregeld.
Klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoek speciaal voor dierenartspraktijken
Een tevreden team en tevreden klanten: dat is waar het in iedere praktijk om draait. Maar hoe weet je écht hoe jouw medewerkers en klanten zich voelen?
Belangrijk onderdeel van onze missie is te helpen bij het optimaliseren van de praktijkuitoefening. Aanvullend is het onze visie praktiserende veterinaire professionals te helpen hun potentieel volledig en volhoudbaar te benutten.
Medewerker- en klanttevredenheid kunnen een handige tool zijn om jou daarbij te helpen. Met de onderzoeken van Feeddex krijg je helder inzicht en concrete verbeterpunten. Een laagdrempelige manier om zowel de werkbeleving binnen je team als de ervaring van je klanten in kaart te brengen.
Feeddex heeft ervaring met dergelijke onderzoek in de dierenartspraktijk. Dactari leden krijgen korting op tevredenheidsonderzoeken via Feeddex.
Lees meer op onze website via onderstaande button, of bekijk de website van Feeddex zelf.
Het onderzoek gaf ons helder inzicht in waar we staan, wat goed gaat en waar verbeterpunten liggen – allemaal overzichtelijk weergegeven in een dashboard. Heel nuttig was de groepsaanpak waardoor wij ervaringen en benchmarks konden delen. We sloten af met een workshop die ons hielp de conclusies te vertalen naar prioriteiten voor verbetering en wat we kunnen doen om die punten te verbeteren.
Pieter van Iren, Dierenartsenpraktijk Vers Gras.